BFF <3

Det hände något lustigt i förra veckan. Det var strax innan jag skulle gå & lägga mig.
Jag stod i hallen & klädgalgarna började röra sig. Jag sa: "Är det du Tuula" Och då började en klädgalge röra sig betydligt mer. Skumt, coolt. Name it.
 
Tuula var alltså min bästa vän som tog livet av sig förra året.
 
Angående namn så bytte hon förnamn till Elisa förra året & mitt namn är Lisa.
Hon hette nästan likadant som mig. Det var härligt.
 
När vi fyllde 30 år förra året så pratade vi om att tatuera oss något fint för våran fina, otroligt fina vänskap. Men tyvärr hann vi inte med det. Jag hade älskat att ha det som minne på min arm nu.
 
Så istället ska jag tatuera in ett fint citat på armen som handlar om min bästa vän, som jag kan kolla på varje dag.
Dessutom kanske det hjälper mig i mitt sorgearbete.
 
Det kommer ta en evighet innan jag kommer sörja klart min bästa vän.
 
Jag saknar henne så otroligt mycket. Varje dag. Det gör så jävla ont i mig!
 
Det gör så ont i mig att hon inte är på samma ställe som mig. Att inte kunna ringa & prata med henne.
Att inte få höra hennes röst, att inte få höra hennes skratt.
 
Min bästa vän, kom tillbaka!
 
 
 
Pain | |
Upp